ویوسافت

ویوسافت

شما در ویوسافت میتوانید از پروژه ها ، کد سورس ها و آموزش های رایگان استفاده کنید



wavesoft blog

به وب سایت ویوسافت خوش امدید

امام على عليه ‏السلام : زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آنند و كوشش در عمل به آن است

سورس برنامه یادگیری سریع تایپ درسی شارپ

نویسنده : علی خازنی
دسته بندی : پروژه
1395/11/08

سورس برنامه یادگیری تایپ سریع به زبان سی شارپ می باشد شما در این برنامه با تایپ حرف مشخص شده می توانید تایپ خود رو سریع کنید . این برنامه برای کسانی هستند که می خواهند تایپ ۱۰ انگشتی را یاد بگیرند . و پروژه خوبی برای دانشجویان نرم افزار است تا برنامه نویسی سی شارپ رو یاد بگیرند.
سورس برنامه یادگیری سریع تایپ درسی شارپ

نرم افزار سیسکو پاکت تریسر یک شبیه ساز شبکه است می توان انواع شبکه ها را در آن شبیه سازی کرد شبکه که ما می خواهیم در ان شبیه سازی کنیم ارتباط دو شبکه با ای پی کلاس های متفاوت است .
نحوه شبیه سازی 2 شبکه با آی پی کلاس متفاوت در سیسکو پاکت تریسر

سورس بازی به زبان سی شارپ

نویسنده : علی خازنی
دسته بندی : پروژه
1395/11/07

پروژه بازی کم حجم و بسیار زیبا که با زبان سی شارپ نوشته شده است این بازی می تواند شروع خوبی برای کسانی که میخواهند با زیان سی شارپ بازی بسازند باشد
سورس بازی به زبان سی شارپ

IPv4 با IPv6 مقایسه و مزایای

نویسنده : علی خازنی
دسته بندی : شبکه
1395/11/07

IPv4 با IPv6 مقایسه و مزایای بحث کنیم IPv4 با IPv6 در این مطلب قصد داریم با مقایسه بین چیست؟ Ipv6 مزایای
IPv4  با    IPv6 مقایسه و مزایای

نرم افزار حل مکعب روبیک

نویسنده : علی خازنی
1395/11/07

ما ما با معرفی یه نرم افزار جالب در حین حال بسیار کم حجم برای یادگیری زودتر شما کمک می کنیم . در این نرم افزار شما با وارد کردن رنگ هر وجه می توانید به کمک نرم افزار روبیک را حل کنید .این نرم افزار یک روبیک هم دارد که شما می توانید در آن تمرین کنید .
نرم افزار حل مکعب روبیک

پروژه بازی اعداد تصادفی به زبان سی پلاس پلاس

نویسنده : علی خازنی
دسته بندی : پروژه
1395/11/06

این پروژه یک بازی جذاب بنام اعداد تصادفی می باشد که به زبان سی پلاس پلاس نوشته شده است در این بازی شما اول یک اسم به عنوان نام بازیکن وارد می کنید
پروژه بازی اعداد تصادفی به زبان سی پلاس پلاس

برای این که بتوانیم ساختار یک آرایه ­ی سه بعدی را در یک آرایه­ ی تک بعدی پیاده کنیم، بایستی کاری کنیم تا بَعد از وارد کردن بعدها توسط کاربر، بتوان مقدار متناظر آن بعدها را شناسایی کنیم. برای این کار فرض می­کنیم آرایه­ی سه بعدی ما، صفحاتی از ماتریس­ها است.
پروژه ارایه سه بعدی به زبان اسمبلی همراه با توضیح

ویوسافت برنامه نویسی



تگ های سایت

برنامه نویسی فیلم آموزشی سورس اندروید کد سورس الگوریتم کد بازی اندروید آموزش برنامه نویسی نرم افزار آموزش بازی سازی اندروید سی شارپ اسمبلی

در شبکه های اجتماعی دنبال کنید